Lisainfo ja aja broneerimine Confidosse
1330
Arsti nõuandeliin kindlustatule
600 4000

Korduma kippuvad küsimused

Miks peaks soetama riiklikule ravikindlustusele lisaks veel tasulise Terviselahenduse?

Confido Terviselahendus annab töötajale võimaluse pöörduda ootamatu tervisemure korral arstiabi saamiseks erameditsiiniasutustesse, kus ootejärjekorrad on lühemad ja arstiabi kiirelt kättesaadav. Terviselahendus on maksuvaba hüve, mille eesmärk on panustada tervemasse ja paremini motiveeritud töötajasse. Ettevõtte jaoks on Confido Terviselahenduse olemasolu tugev eelis töötajate värbamisel ja hoidmisel ning aitab luua tööandjast positiivset kuvandit.

Terviselahendus hüvitab lisaks eri- ja perearsti vastuvõttudele ka hambaravi, ambulatoorse taastusravi, vaimse tervise teenuste, eridiagnostika ja operatsioonide kulud ning ka ennetavad tervisekontrollid.

Kes saab Confido Terviselahendusega liituda?

Confido Terviselahendus on terviklik terviselahendus Eesti ettevõtetele. Terviselahendusega liitumiseks ja lepingu sõlmimiseks peab ettevõtte minimaalne töötajate ja liitujate arv olema vähemalt 5. Terviselahenduse pakkumuse saamiseks palume kirjutada kindlustus@confido.ee või jätta oma kontakt meie kodulehe vormile.

Eraisikuna Terviselahenduse lepingut sõlmida ei saa.

Kui palju Terviselahendus ettevõtte jaoks maksab?

Terviselahendus on kuni 400 euro ulatuses aastas (100 euro ulatuses kvartalis) töötaja kohta maksuvaba hüve. Terviselahenduse lõplik paketi hind kujuneb vastavalt sellele, millises ulatuses soovitakse oma töötajate tervist kindlustada.

Selleks, et saaksime koostada just teie ettevõtte jaoks sobivaima pakkumise, palume saata päring aadressile kindlustus@confido.ee alloleva infoga:

  • ettevõtte nimi
  • töötajate arv
  • töötajate jaoks olulised kindlustuskaitsed
  • kontakttelefon ja e-posti aadress

Pärast päringu saamist koostab meie terviseteenuste spetsialist just teie ettevõtte jaoks sobiva kindlustuspaketi ja võtab ühendust, et teenust tutvustada.

Kas Terviselahendust saab soetada ka töötaja lähedastele?

Terviselahenduse paketiga on töötajal võimalik kutsuda liituma ka oma lähedasi.

  • Lähedast on võimalik liita 25 päeva jooksul alates töötaja kindlustusperioodi alguskuupäevast.
  • Lähedase kindlustuskaitse kehtib täpselt sama kaua, kui kehtib ettevõtte kindlustuskaitse, mille töötaga lähedane seotud on.
  • Lähedase kindlustusmakse tasub lähedane ise ühekordse maksena.
  • Lähedast saab kutsuda Terviselahendusega liituma iseteenindusportaalis, pärast seda saab lähedane enda e-postile vastava kutse. Kutse abil saab lähedane siseneda iseteenindusportaali ja Terviselahendusega liituda.
  • Lähedase jaoks on välja töötatud eraldi pakett, mis eristub ettevõtte paketist.

Kus saab Confido Terviselahendust kasutada?

Confido Terviselahendust saab kasutada nii Confido kliinikutes, Terviselahenduse koostööpartnerite juures kui ka kõikides teistes meditsiiniasutustes, mis vastavad Terviselahenduse üldtingimustes toodud nõuetele.

Kasutada võib kõiki meditsiiniteenuseid, mis vastavad Terviselahenduse paketile ja on kooskõlas Terviselahenduse üldtingimustega.

Kuidas kahjusid hüvitatakse ja kuidas saab murevabalt arveldada?

Pakume kindlustatud isikutele murevaba arveldamist, kui tervishoiuteenust osutatakse Confido kliinikutes või meie koostööpartnerite juures. See tähendab, et kindlustatu tasub vaid omavastutuse või hüvitislimiidi ületuse eest kas kliinikus kohapeal või arve alusel ning ülejäänud arveldused tehakse tema eest. Täiendavat kahjuavaldust esitama sellisel juhul ei pea.

Murevabaks arveldamiseks palume Confidos pakutavate meditsiiniteenuste broneerimiseks helistada numbrile 1330, saata päring aadressile kindlustus@confido.ee, mainides Confido Terviselahenduse olemasolu või broneerides aeg Confido broneerimissüsteemis.

Koostööpartnerit külastades palume mainida Confido Terviselahenduse olemasolu.

Broneerides aja teenusele, mida ei osutata Confidos või koostööpartneri juures, tuleb arve tasuda ise ja kahjuavaldus esitada vastavalt terviselahendus.ee/teata-kahjust kirjeldatule.

Kuidas näeb töötaja oma Terviselahenduse paketti ja selle limiite?

Töötaja saab oma Terviselahenduse paketi limiite ja kasutamata jäänud limiidi jääki näha Confido iseteenindusportaalis.

Milliseid kulusid Terviselahendus ei kata?

Soovitame enne Terviselahenduse kasutamist lugeda läbi Terviselahenduse üldtingimused.

Terviselahendus ei kata näiteks järgmisi teenuseid:

  • coach’i, dietoloogi, ergoterapeudi, geneetiku, hüpnotisööri, narkoloogi, rehabilitatsioonispetsialisti, seksuaalpatoloogi, spordiarsti, trihholoogi, tehnilise ortopeedi, proteesiarsti ja toitumisspetsialisti teenused
  • kosmeetilised ja esteetilised teenused, sealhulgas kosmeetiline ja plastiline kirurgia
  • nägemise korrigeerimise operatsioon ja kuiva silma ravi lasertehnoloogia abil
  • elundite siirdamise operatsioon
  • veenilaienditega seotud konsultatsioon, ravi, kirurgia ja skleroteraapia
  • geenitestid ja -uuringud
  • uneuuringud ja -ravi
  • sugulisel teel levivate haiguste, sealhulgas HIV-i ja AIDS-i ravi
  • meditsiiniliste abivahendite soetamine
  • endoproteesimise teenused
  • seadusest tulenev töötaja kohustuslik tervisekontroll
  • immunoglobuliinravi, vereplasma- ja hüaluroonhappe ravi (sealhulgas PRP-süstid), baroteraapia, ortokiinravi ning silmasisene süst
  • alternatiiv- ja komplementaarmeditsiini teenused (sealhulgas nõelravi, valgusteraapia, heliteraapia, aroomiteraapia, refleksoloogia, silmaiirise uuring, bioresonantsdiagnostika, elektropunktuur, homöopaatia ja biotagasiside meetod)
  • pereplaneerimise ja sünnitusega seotud teenused
  • kaasasündinud patoloogia, degeneratiivse haiguse (sealhulgas Alzheimeri tõbi, Parkinsoni tõbi, sclerosis multiplex) ja vaimuhaiguse ravi
  • vaakum-, krüo-, Tai ja aroomimassaaž, eesnäärme või günekoloogiline massaaž
  • meditsiiniuuringute, -dokumentide jms printimine eraldi teenusena
  • palliatiivne ravi ja sotsiaalhoolekanne
  • ravimite, vitamiinide ja toidulisandite kulud
  • koolitused, loengud ja kursused
  • mugavusteenused, sh koduvisiit ja transport

Terviselahendus ei kata trahviarveid seoses teenusele mitte ilmumisega ja sellest mitte etteteatamisega.