Korduma kippuvad küsimused

Kuidas ma Confido Terviselahendust kasutada saan?

Kõigis tervisega seotud küsimustes pöördu alati esmalt Confido poole lühinumbril 1330 või saada päring kindlustus@confido.ee. Vastavalt tervisemurele broneeritakse aeg Confido arsti/spetsialisti juurde või antakse juhised, kuidas toimida väljaspool Confidot toimuvate raviteenuste kasutamise korral.

Kuidas ma arsti juurde aja broneerida saan?

Confidos pakutavate meditsiiniteenuste broneerimiseks helista 1330 või saada päring kindlustus@confido.ee. Helistades maini alati, et oled Confido Terviselahenduse klient.
Juhul, kui soovid kasutada mõne muu raviasutuse teenust, broneeri endale sobilik aegning teavita Confidot sellest vähemalt 1 tööpäev enne visiiti. Confido jaoks vajalik info on:

  • raviasutuse täpne nimetus;
  • visiidi kuupäev ja kellaaeg;
  • teostatav teenuse nimetus;
  • võimaluse korral ka raviarsti nimi.

Millist tervishoiuteenuse pakkujat võin ma kasutada?

Confido Terviselahendus ei tähenda, et saaksid vaid Confido Meditsiinikeskuseteenuseid kasutada. Kasutada võib kõiki meditsiiniteenuseid, mis vastavad sinu Terviselahenduse paketile. Confido Terviselahendus kehtib Eesti, Läti ja Leedu raviasutuste registris registreeritud riigi- ja munitsipaalasutustes/ arstipraksistes. Seaduse mõistes on tervishoiutöötaja arst, hambaarst, õde või ämmaemand, kes on registreeritud Terviseameti tervishoiutöötajate registris või terapeut/spetsialist, kes omab vastavat kutsetunnistust.

Miks ma pean igast visiidist Confidot teavitama?

Confidot tuleb teavitada igast visiidist vähemalt 1 tööpäev ette. Kui teenuse osutajaga on sõlmitud koostöölepe, saadame enne igat meile teadaolevat visiiti garantiikirja. Sellega garanteerime Confido poolse arve tasumise konkreetse kuupäeva visiidi eest kindlustuslepingus määratud limiidi (jääksumma) ulatuses.

Confidot peab teavitama ka igast korduvast visiidist sama teenuseosutaja juurde! Kui teenuse osutajaga koostöölepe puudub, pead teenuse eest kohapeal tasuma ning esitama makset tõendavad dokumendid BTA-le.

Abiks on dokumentide esitamise veebijuhend ja rakendusejuhend.

Mis juhtub, kui ma Confidot visiidist ei teavita, kuid soovin, et selle kulu kataks siiski Confido Terviselahendus?

Juhul, kui Sa ei teavita meid õigeaegselt oma visiidist lepingulise koostööpartneri juurde, tuleb sul arve kohapeal ise tasuda ning esitada Confidole hüvitisenõue ja saata see kindlustus@confido.ee.

Kuidas ma oma tervisekindlustuse paketti ja selle limiiti näha saan?

Oma kindlustuspaketi limiitide ja jääkide kohta saad infot Bta kodulehe e-kontori või Bta Eesti äpi kaudu.

Milliseid kulusid Terviselahendus ei kata?

Terviselahendus ei kata järgmiseid teenuseid: kosmeetiline hooldus ja ravi (näiteks krüoteraapia, akne, seenhaiguste ravi jne); esteetiline kirurgia; mitte pahaloomuliste nahakasvajate ravi ja kirurgiline eemaldamine; nägemise korrigeerimine lasertehnoloogiga, elundite siirdamine; veenikirurgia; abivahendite (nt. korsetid, fiksaatorid, elastsed sidemed, kips, ravisukad, ortopeedilised sisetallad, hügieenikomplektid) soetamise kulud; üld- ja eesnäärme või günekoloogiline massaaž; kogu keha diagnostika; diagnoositud spondüloosi olukord; skolioos; osteokondroos; diagnoosimata haigus; geneetiku konsultatsioon; alternatiivmeditsiini teenus; pereplaneerimine; viljatusravi ja rasestumisvastaste vahendite määramine; laserprotseduurid; treeningud.

Terviselahendus ei kata järgmiste arstide ja spetsialistide teenuseid: narkoloog; hüpnoloog; dietoloog; androloog, tehniline ortopeed; proteesiarst; spordiarst,homöopaat, kosmetoloogi; kosmeetik.

Kas ja millal pean ma ise teenuste eest maksma?

  • Ole kursis oma paketi limiitidega, sest mõne paketi korral tuleb sul tasuda omavastutuse osa.
  • Juhul, kui sa ei ole Confidot oma visiidist lepingulise partneri juurde teavitanud, tuleb sul arve tasuda kohapeal.
  • Teenuseosutaja juures, kellega puudub koostöölepe, tuleb arve esmalt tasuda sul kohapeal.
  • Kui oled oma limiidi täies ulatuses ära kasutanud, siis pead edaspidi ise teenuste eest tasuma.
  • Juhul kui kasutatav teenus ei kuulu hüvitamisele.
  • Kui broneerid endale visiidi aja, ent jätad kohale minemata või teavitad mittetulemisest vähem kui 24 tundi enne visiiti.

Kas ma pean oma visiidist ja korduvvisiidist teada andma?

Jah, enne igat visiiti (sh. korduvvisiiti) lepingulise teenuseosutaja juurde tuleb Confido klienditeenindust vähemalt üks tööpäev ette teavitada, et saaksime tagada teenuse muretu kasutamise. Palun võta ühendust kindlustus@confido.ee või 1330.

Kas tervisekindlustus kehtib ka mu pereliikmetele?

Terviselahenduse paketiga on võimalik liita ka oma lähedasi, ent pea meeles:

  • Lähedaste paketi eest tuleb tasuda ühekordse maksena.
  • Seeniorite kindlustustasu alates 65. eluaastast on 1,5-kordne.
  • Lähisugulaste kindlustamise otsus tuleb teha 25 päeva jooksul alates sinu enda kindlustuse alguskuupäevast.

Mis saab siis, kui ma ei ilmu vastuvõtule?

Kui Sa jätad vastuvõtule tulemata või tühistad aja vähem kui 24 tundi enne vastuvõttu puudub meil võimalus pakkuda sama aega teistele abivajajatele. Seetõttu jääb arve tasumise kohustus täismahus Sinule. Confido Terviselahendus ei kata osutamata teenuseid.

Kas tööandja teab, milliseid tervishoiu teenuseid kasutan ja kas ta saab mu probleemidest teada?

Kindlasti mitte. Tööandjal on võimalik küsida vaid üldist anonüümset statistikat nägemaks, kui palju on ettevõtte töötajad Terviselahenduse teenuseid kasutanud. Confido Meditsiinikeskus ega teised tervishoiuteenuse osutajad ei edasta meditsiinilist informatsiooni.

Kuidas esitada kuluarvet, kui ma olen kasutanud meditsiinilisi teenuseid ja ise selle eest maksnud?

Selleks tuleb oma kuluarve esitada koos isikut tõendava dokumendiga otse Confido kindlustuspartnerile BTA-le.

Abiks on dokumentide esitamise veebijuhend ja rakendusejuhend.