Lisainfo ja aja broneerimine Confidosse
1330
Arsti nõuandeliin kindlustatule
600 4000

Korduma kippuvad küsimused

Miks peaks soetama riiklikule ravikindlustusele lisaks veel tasulise Terviselahenduse?

Confido Terviselahendus annab töötajale võimaluse pöörduda ootamatu tervisemure korral arstiabi saamiseks erameditsiiniasutustesse, kus ootejärjekorrad on lühemad ja arstiabi kiirelt kättesaadav. Terviselahendus on maksuvaba hüve, mille eesmärk on panustada tervemasse ja paremini motiveeritud töötajasse. Ettevõtte jaoks on Confido Terviselahenduse olemasolu tugev eelis töötajate värbamisel ja hoidmisel ning aitab luua tööandjast positiivset kuvandit.

Terviselahendus hüvitab lisaks eri- ja perearsti vastuvõttudele ka hambaravi, ambulatoorse taastusravi, vaimse tervise teenuste, eridiagnostika ja operatsioonide kulud ning ka ennetavad tervisekontrollid.

Kes saab Confido Terviselahendusega liituda?

Confido Terviselahendus on terviklik terviselahendus Eesti ettevõtetele. Terviselahendusega liitumiseks ja lepingu sõlmimiseks peab ettevõtte minimaalne töötajate ja liitujate arv olema vähemalt 5.

Eraisikuna Terviselahenduse lepingut sõlmida ei saa.

Kui palju Terviselahendus ettevõtte jaoks maksab?

Terviselahenduse hind kujuneb vastavalt sellele, millises ulatuses soovitakse oma töötajate tervist kindlustada. Selleks, et saaksime koostada just teie ettevõtte jaoks sobivaima pakkumise, palume saata päringu aadressile kindlustus@confido.ee alloleva infoga:

  • ettevõtte nimi
  • töötajate arv
  • töötajate jaoks olulised kindlustuskaitsed
  • kontakttelefon ja e-posti aadress

Pärast päringu saamist koostab meie terviseteenuste spetsialist just teie ettevõtte jaoks sobiva kindlustuspaketi ja võtab ühendust, et teenust tutvustada.

Terviselahendus on kuni 400 euro ulatuses aastas (100 euro ulatuses kvartalis) töötaja kohta maksuvaba hüve.

Kas Terviselahendust saab soetada ka töötaja lähedastele?

Terviselahenduse paketiga on töötajal võimalik kutsuda liituma ka oma lähedasi.

  • Lähedast on võimalik liita 25 päeva jooksul alates töötaja kindlustusperioodi alguskuupäevast.
  • Lähedase kindlustuskaitse kehtib täpselt sama kaua, kui kehtib ettevõtte kindlustuskaitse töötajale, kellega on lähedane seotud.
  • Lähedase kindlustusmakse tasub lähedane ühekordse maksena.
  • Lähedast saab kutsuda Terviselahendusega liituma iseteenindusportaalis, pärast seda saab lähedane enda e-postile vastava kutse. Kutse abil saab lähedane siseneda iseteenindusportaali ja Terviselahendusega liituda.
  • Lähedase jaoks on välja töötatud eraldi pakett, mis eristub ettevõtte paketist.

Kus saab Confido Terviselahendust kasutada?

Confido Terviselahendust saab kasutada nii Confido kliinikutes, meie partnerite juures kui ka kõikides teistes meditsiiniasutustes. Kasutada võib kõiki meditsiiniteenuseid, mis vastavad Terviselahenduse paketile ja on kooskõlas kindlustustingimustega.

Kuidas kahjusid hüvitatakse ja kuidas saab murevabalt arveldada?

Pakume kindlustatud isikutele murevaba arveldamist, kui meditsiiniteenust osutatakse Confido kliinikutes või meie partnerite juures.

Murevabaks arveldamiseks palume Confidos pakutavate meditsiiniteenuste broneerimiseks helistada numbrile 1330 või saata päringu aadressile kindlustus@confido.ee, mainides Confido Terviselahenduse olemasolu.

Juhul, kui soovitakse kasutada mõne meie koostööpartneri meditsiiniteenust, tuleb broneerida endale sobilik aeg ja teavitada Confidot aadressil kindlustus@confido.ee või numbril 1330 vähemalt üks tööpäev enne visiiti. Sellisel juhul saadame ettevõttele enne igat meile teadaolevat visiiti garantiikirja, millega tagame töötaja eest arve tasumise (v.a omaosalus).

Broneerides aja teenusele, mida ei osutata Confidos või Confido koostööpartneri juures, tuleb arve tasuda ise ja tasumist tõendavad dokumendid esitada vastavalt terviselahendus.ee/teata-kahjust kirjeldatule.

Kuidas näeb töötaja oma tervisekindlustuse paketti ja selle limiite?

Töötaja saab oma kindlustuspaketi limiite ja jääki näha Confido iseteeninduskeskkonnas (link) https://portal.terviselahendus.ee/, mille kaudu saab mugavalt ja kiirelt esitada ka kahjuavaldusi.

Milliseid kulusid Terviselahendus ei kata?

Soovitame enne Terviselahenduse kasutamist lugeda läbi kindlustustingimused.

Terviselahendus ei kata vastavalt kindlustustingimustele näiteks järgmisi teenuseid:

  • coach’i, dietoloogi, ergoterapeudi, geneetiku, hüpnotisööri, narkoloogi, rehabilitatsioonispetsialisti, seksuaalpatoloogi, spordiarsti, trihholoogi, tehnilise ortopeedi, proteesiarsti ja toitumisspetsialisti teenused
  • kosmeetilised ja esteetilised teenused, sealhulgas kosmeetiline ja plastiline kirurgia
  • nägemise korrigeerimise operatsioon ja kuiva silma ravi lasertehnoloogia abil
  • elundite siirdamise operatsioon
  • veenilaienditega seotud konsultatsioon, ravi, kirurgia ja skleroteraapia
  • geenitestid ja -uuringud
  • uneuuringud ja -ravi
  • sugulisel teel levivate haiguste, sealhulgas HIV-i ja AIDS-i ravi
  • meditsiiniliste abivahendite soetamine
  • endoproteesimise teenused
  • seadusest tulenev töötaja kohustuslik tervisekontroll
  • immunoglobuliinravi, vereplasma- ja hüaluroonhappe ravi (sealhulgas PRP-süstid), baroteraapia, ortokiinravi ning silmasisene süst
  • alternatiiv- ja komplementaarmeditsiini teenused (sealhulgas nõelravi, valgusteraapia, heliteraapia, aroomiteraapia, refleksoloogia, silmaiirise uuring, bioresonantsdiagnostika, elektropunktuur, homöopaatia ja biotagasiside meetod)
  • pereplaneerimise ja sünnitusega seotud teenused
  • kaasasündinud patoloogia, degeneratiivse haiguse (sealhulgas Alzheimeri tõbi, Parkinsoni tõbi, sclerosis multiplex) ja vaimuhaiguse ravi
  • vaakum-, krüo-, Tai ja aroomimassaaž, eesnäärme või günekoloogiline massaaž
  • meditsiiniuuringute, -dokumentide jms printimine eraldi teenusena
  • palliatiivne ravi ja sotsiaalhoolekanne
  • ravimite, vitamiinide ja toidulisandite kulud
  • koolitused, loengud ja kursused
  • mugavusteenused, sh koduvisiit ja transport

Terviselahendus ei kata trahviarveid seoses teenusele mitte ilmumisega ja sellest mitte etteteatamisega.