Teata kahjust

Külastades Confido kliinikut või meie partnerit ning mainides broneeringut tehes Terviselahenduse olemasolu, tagame kindlustatule murevaba arveldamise. See tähendab, et arveldame teenuseosutajaga ise ning kindlustatu peab tasuma vaid omaosaluse või hüvitislimiidi ületuse eest.

Kahjude hüvitamiseks vajalikud dokumendid

  • Arsti vastuvõtt – kulu tõendav dokument (arve või kviitung).
  • Uuringud ja analüüsid (sh eridiagnostika) – kulu tõendav dokument (arve või kviitung) ning arsti suunamist tõendav dokument (saatekiri, epikriis või töötervishoiuarsti otsus).
  • Ennetava tervisekontrolli uuringud ja analüüsid – kulu tõendav dokument (arve või kviitung).
  • Vaktsineerimine – kulu tõendav dokument (arve või kviitung) ning immuniseerimisteatis või vaktsineerimispassi väljavõte.
  • Prillid – ttõend(id) nägemisteravuse muutumise kohta (varasemat nägemisteravust tõendav, kuni kolm aastat vana tõend ja tõend kindlustusperioodil fikseeritud nägemisteravuse kohta) ning prillide ostmise kulu tõendav dokument (arve või kviitung).
  • Hambaravi – kulu tõendav dokument (arve või kviitung).
  • Ambulatoorne taastusravi – kulu tõendav dokument (arve või kviitung) ning arsti suunamist tõendav dokument (saatekiri, epikriis, või töötervishoiuarsti otsus).
  • Haiglaravi – kulu tõendav dokument (arve või kviitung) ning arsti suunamist tõendav dokument (saatekiri, epikriis või töötervishoiuarsti otsus).

Arvel või kviitungil peavad kajastuma järgmised andmed: tervishoiuteenuse osutaja nimi, teenuse saaja nimi, teenuse nimetus, hind, teenuse osutamise kuupäev. Kui arvelt ei nähtu, kas selle eest on tasutud, palume edastada ka maksekviitung või panga väljavõte.
Arsti suunamine peab olema tehtud enne teenuse saamist ning väljastatud vähem kui aasta tagasi (töötervishoiuarsti suunamine kehtib kuni otsusel oleva kuupäevani või kuni kolm aastat).

Kindlustusagendil on õigus küsida vajadusel muid täpsustavaid dokumente, et selgitada välja kindlustusjuhtumiga seotud asjaolud või määrata kindlaks väljamakstava kindlustushüvitise suurus.

Et vältida liigsete andmete jagamist, palun esitage ainult nõutud teave, näiteks kuvatõmmisena, mis on lõigatud nii, et ainult vajalik info oleks nähtav või dokumendina selliselt, et kõik kindlustusjuhtumiga mitteseotud andmed on varjatud.

Täiendav informatsioon on leitav Terviselahenduse üldtingimustest.

Kasulik informatsioon
Soovid külastada Confido Meditsiinikeskust?
  • Confido kliinikutesse saab aega broneerida, helistades lühinumbril 1330, kirjutades kindlustus@confido.ee või läbi Confido broneerimissüsteemi.
  • Mainides broneeringut tehes Confido Terviselahenduse olemasolu, saame tagada murevaba arveldamise. See tähendab, et kindlustatu tasub vaid omavastutuse või hüvitislimiidi ületuse eest kas kliinikus kohapeal või arve alusel ning ülejäänud arveldused tehakse tema eest.
Soovid külastada Confido Terviselahenduse koostööpartnerit?
  • Confido Terviselahenduse koostööpartnerite loetelu on leitav siit.
  • Mainides koostööpartnerit Confido Terviselahenduse olemasolust, saame tagada murevaba arveldamise. See tähendab, et kindlustatu tasub vaid omavastutuse või hüvitislimiidi ületuse eest kas kliinikus kohapeal või arve alusel ning ülejäänud arveldused tehakse tema eest.
Soovid külastada mõnda teist teenuseosutajat?
  • Confido Terviselahendus hüvitab tervishoiuteenuse osutajate arved, kes omavad vastavat tegevusluba (leitav Terviseameti registritest) või vastava eriala kutsetunnistust. Vastuvõtu aja saab ise broneerida enda poolt soovitud teenuseosutaja juurde.
  • Teenuse eest tuleb kindlustatul ise tasuda. Seejärel tuleb esitada 30 päeva jooksul alates teenuse saamisest kahjuteade koos kuludokumentidega. Kulud hüvitame 10 tööpäeva jooksul kindlustatu arvelduskontole.
Soovid täiendavat informatsiooni?
Saada meil päring ja võtame sinuga peagi ühendust!
kindlustus@confido.ee